fredag 7. januar 2011

Christmas

Siste skoledag for meg foer ferie var 23. desember, altsaa lille julaften, noe som var kjipt. Men siste skoledag var vi jo bare paa kino, saa Narnia, og dro paa kjoepesenteret i Madison. Saa begynte juleferien, den startet med at jeg og Abigail saa paa Christmas vacation, ogsaa byttet vi gaver med naboene vaare. Jeg fikk et kamra etui og broed fra panera fra karley, som er lille jenta der :) Hun ser syykt opp til meg, men hun er utrolit nydelig. Jeg ga henne ogsaa noen gaver, noen rosa haarboeyler og to par perleoeredobber. De andre fikk diverse andre gaver .

Julaften gikk ut paa famileselskap med familien til Dad, og det varte forsovet hele dagen. Alt vi gjorde var aa snakke og spise, saa det var veldig koselig. Etter hjemkosten fra selskapet fikk vi besoek og vi aapnet pakkene som ikke var fra julenissen sammen med naermeste familien til Mom.

25. desember kom lille soestra mi bankene veldig entusiastisk paa doeren min paa morgenen, og vi gikk ut i stua og fikk tingene i julestroempa mi,selvom alt ikke fikk plass i den :D Var utrolig fornoeyd med alt jeg fikk.



Resten av julen gikk ut paa aa gaa i familie selskaper og slappe av :)

Saa kom New Years Eve, da dro jeg til Emily, min vertssoester, og hennes forlovede i madison. De hadde fest der, og jeg hadde det virkelig kjempe goey, og ble kjent med masse nye folk. Jeg dro dit sammen med Grace, som er verstkusinen min og en god venninne.


I love the American way of life!

Kisses, Maja

Ps. bildene ligger paa facebook.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar