fredag 28. januar 2011

det einaste ho ønska seg...

Lengsel kommer og går, idag kom den litt tilbake. Men nå er jeg over halveis i dette året mitt og jeg gleder meg masse til å komme hjem, samtidig vil jeg ikke dra fra vfamilien min her heller. Skulle ønske jeg bare kunne fått alt jeg ville ha, men det er ikke sånn livet er, og jeg er utrolig heldig med en fantastisk familie her og hjemme, og mange gode venner. Jeg gleder meg til sommeren i Risør, sommerparadiset, med venner, familie, vin og ferske reker i skjæra. Jeg gleder meg til å kunne gi alle hjemme en klem igjen og sitte oppe til langt på natt med mamma og pappa foran peisen. Utepeisen som lukter som sommeren, og under et pled med flisjakka på. Jeg gleder meg til å ta på meg sandalene og gå en tur på byen og være turist i min egen by. jeg gleder meg...



Det einaste ho ønska seg va ein solskinnsdag
Skyfri himmel
En problemfri time i go'e venners lag
Nykter, men svimmel
Svimmel av glede, så glad for litt fred
Det e'kje for møkje å ønska seg det
Men du vett, det ska noke te
Det e for ti'a ikkje sånn livet e

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar