tirsdag 18. januar 2011

Helgen som var

Denne helgen hadde jeg det utrolig hyggelig! Vi hadde fri på fredag, så etter skolen på torsdag så dro vi til The Dells, som er et stort turist sted, som er veldig populært å dra for å slappe av! Der dro vi på et kjempe fint hotell, og bodde på et hotellrom som var mer som en leilighet med to store soverom og to storebad med boblebad osv. Jeg dro med Jill, Abigail og venninnen hennes, Aurora. Det første vi gjorde var å dra å shoppe, for det er et digert outletmall der, og der har de forsovet alt du kan tenke deg, fra Abercrombie & fitch, Nike, adidas til Ralph Laure. Men når vi kom dit fant vi ut at vi bare hadde en halvtime på oss siden det stengte ganske tidlig på torsdagene, så vi dro derfra uten å få shoppet (helt utrolig at jeg ikke fikk shoppet noe på en halvtime!). Etter det dro vi på hotellrommet og skiftet til bikini og gikk til vannparken gjennom skywalken. Også satt jeg og Jill i boblebadet en god stund før Abigail og Aurora lurte meg opp i the hurrican, som var en veldig gøy ¨ride¨, så jeg ble med et par ganger til før vi satt oss alle sammen i boblebadet og slappet av før vi begynte å bli sultene, og dro på hotellet! Etter maten var kommet, ble jeg og Jill sittende å grine til filmen ¨timetravelers wife¨, så da lå vi i hver vår sofa og grein for oss selv, før vi gikk i seng og ble enig om at neste gang skal vi heller se ¨bride wars¨for komedie er litt mer vår ting, så slipper vi å ligge der som noen emoer! Å sovne den kvelden ble et h****** fordi vertssøstra mi snorker som bare det, men jeg fikset det med å ha en pute ove hode til jeg sovnet, funket fjell! Og gud så gode senger vi fikk, hadde ikke lyst til å stå opp dagen etter. Men vi sto opp klokka ni og dro til vannparken, da dro jeg og ungene og svømte mens Jill leste bok. I svømmebassenget så kom det DIGRE bølger hvert kvarter eller noe, så det var jo artig! Så bar det til boblebadet etter noen timer i bassenget. Deretter dro vi å spiste frokost/lunsj på en ¨diner¨som minnet skikkelig om sånne som var på den tiden Grease var. Etter det var det selfølgelig shopping, og da kjøpte jeg meg en Adidas hettegenser som var lilla, Police pilotbriller og Raybans, siden det er så mye billigere i USA! :D

På lørdag dro vi på enda et brudeshow, der vi såå på et moteshow/ så på brudekjoler bli vist, og smakte på kaker og masse forskjellig bryllups ting! Det var utrolig mye fine kjoler, og amerikanere vet hvordan de skal holde bryllup, de kjører den helt ut, det er det ikke tvil om! I USA er det vanlig for tiden å leie sånn bilde box man finner på kjøpesenteret sånn at folk kan gå inn å ta bilder, er faktisk kjempe gør, så vi prøvde noen av de, så da har jeg noen bilder fra de :) Deretter dro vi til Apple butikken, og jeg kjøpte meg Macbook Pro, og til nå er jeg super fornøyd!

Og etter Mac kjøpet brukte jeg forsovet resten av helgen til å prøve å fortå den, og laste ned ting!

The diner

the diner

Bryllups konferansen

Catwalken

James og Abigail

Kisses, Maja

3 kommentarer:

  1. åå hørtes gøy ut med bryllups konferanse! :))

    SvarSlett
  2. Det var kjempe gøy, Iben :DD

    Savner deg også, Katrine! <3

    SvarSlett