mandag 10. januar 2011

Weekend in Barneveld

Denne helgen startet med at Arianna, en sveitsisk utvekslingsstudent paa skolen min, ble med meg hjem etter skolen og vi stelte oss, saa bar det videre til basketball kamp. Varsity vant, saa da er det alltid goey. Etter kampen sov Arianna over og vi spilte diverse WII( eller aassen det staves) spill, noe som er veldig vanlig i USA er aa alltid spilte brettspill ogsaa videre. Etter vi kjoerte Arianna hjem saa ble dagen min brukt paa aa snakke med de dypt savnede folkene i hjemlandet!Saa dro jeg paa overraskelsesbursdag til en venninne her. Bursdager her gaar som foelgene: Brettspill og wii spill, og masse mat. Det er ikke akkurat som en 18 aars bursdag hjemme, men det var veldig koselig selvom.

basketballkampen

Bursdag

Idag dro jeg, vertsmor, Emily og Abigail til the Dells paa en bryllups konferanse, siden Emily skal gifte seg 6. august :) Og det var veldig goey, og usunt, siden vi proevesmakte kaker. Men godt var det.

Kisses, Maja

Ps. Dere er utrolig daarlige til aa kommentere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar