torsdag 20. januar 2011

Nico;*

Nå sitter jeg og snakker med min beste venn, og vi har sikkert snakket i 5 timer eller mer, og jeg savner han!!!
Vi sitter å mimret, og lager planer for sommeren som kommer. Jeg gleder meg utrolig masse til hove, og til å sitte på verandaen å ta et glass vin og gjøre masse gøy ( Eller hva, Nico? haha). Jeg gleder meg til 24. jun, da kommer jeg hjem til sommerparadiset mitt igjen, og er gammel nok til å gå ut på trebåten :D Selvfølgelig skal jo jeg dra med deg, Nico ut på trebåten, ikke at han kommer til å være vanskelig be heller.

Nico <3

Idag har jeg hatt min første skikkelig ordentlige psykologi time, og det var utrolig gøy, og jeg er sykt klar for å ha de timene jeg har resten av semesteret. Men jeg skulle ønske jeg kunne ha mer en en psykologi time om dagen, for jeg elsker den timen, og jeg gleder meg veldig til jeg skal begynne på universitet :)

Meg og den supre verts tanta mi, Anita :) Elsker humoren hennes, jeg vil ta henne med meg hjem!

Jeg har forsovet brukt hele dagen min på og snakke med Nico, så det er ikke så mye å skrive, men som sagt, det har vært en flott dag!

Nå er det vel rundt 20 dager til jeg drar til Hawaii, og jeg gleder meg masse til å bli brun, siden det ble ikke my tid til å sole seg i sommer, siden alt jeg gjorde var å jobbe. Men jeg angrer ikke en plass på at jeg jobbet så mye for det er jo grunnen til at jeg har fått råd til å dra til hawaii!

Jeg må bare takke Mamma og Pappa en gang til for at jeg fikk Macbook pro av de, er super fornøyd fortsatt. Siden de var så snille så har jeg tenkt til å være flinkere til å blogge sånn at jeg kan holde de oppdatert, og siden de sier at de sjekker bloggen min hver dag, så slipper de å bli skuffet nesten hver gang de stikker innom :)

Tusen takk til Ragnhild og Nico også for at de sendte jule gave, som kom i går, var en stor glede i hverdagen :)

Kisses, Maja

2 kommentarer:

  1. så koselig! blir super bra når du kommer hjem til oss igjen maja<3 da skal vi på byen :D:D:D
    miss u<3

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å komme hjem til dere også! Selvfølgelig skal vi ut :D
    Savner deg også <3

    SvarSlett