onsdag 19. januar 2011

I´m an A student

Nå er et semester over for meg på High School i Barneveld, WI, USA, noe som er litt trist, men samtidig godt siden det betyr at jeg er nærmere å komme hjem igjen. Vi har fått tilbake eksamene våre, og jeg har fått A på alt, noe som jeg er utrolig fornøyd med, siden det er den beste karakteren, for vi bruker ikke A+ her i Barneveld. Det betyr at jeg kommer på ¨high honor role¨, som er en liste med de beste studentene på skolen min. Det hadde dere ikke trodd! haha

De siste dagene har jeg begynt med de nye fagene og jeg liker de kjempe godt, og timeplanen min er som følgende:

1. block Algebra
2. block American History
3. block Communication/speech
4.a Choir
4.b Psychology/sociology



Kisses, Maja

1 kommentar:

  1. SÅ FLINK DU ER!!!!!!!!!!!!! <3 hilsen niiiico

    SvarSlett