søndag 26. desember 2010

Julegaver

Av mamma og pappa fikk jeg: Kamera; Canon g12, penger, og diverse smaating. Fikk egentlig penger av alle i familien i norge, som passet meg veldig godt :) Av vertsmor og far: Diamant oeredobber, greie til aa ha smykker i, sengesett i flannel, Wisconsin Badger joggebukse og hettegenser med glidelaas, Chicago Tee, Tim Mcgraw Cd, Gavekort paa forever21. Av lillesoester: Wiscosin Badger genser og kort bukse til aa chille i. storesoster og forloveden: Calvin Klein bluse. Storebror og kjaereste: Wisonsin Bagder "Teach me how to bucky" tee. Av versttanter: oeredobber og belte til aa ha i livet. Og vertsbestemor: smykke og Wi Badger Kaffekopp :) og masse annet smaa ting :) Jeg var ogsaa saa heldig aa faa pakke i posten av Cecilie, Anniken og ungene! Det var en utrolig hyggelig overraskelse :) Tusen takk alle sammen.

Det har rett og slett vaert en super velykket jul for meg :D Kommer bilder snart, og sammendrag av hva jeg har gjort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar