fredag 3. desember 2010

Pakke :D

Jeg har faatt pakke av den fantastiske familien min med masse godsaker, akkurat det jeg ville ha :) Woho






Jeg har det supert for tiden, er ikke saa mye aa skrive om det egentlig, har lagt ut nye bilder paa facebook, og det kommer flere i kveld!

Jeg har ikke skrevet noe om thanksgiving enda, saa her kommer en liten oppsummering: Vi spiste frokost kl. 09.30 ca, da spiste vi rundstykker og saus, og masse annet hjemmelagd amerikansk frokost mat. Og etter det ble det til at vi saa paa football kamp paa tv, og saa var det selvfoelgelig kalkun, mashed potatoes, gravy, stuffing og rett og slett MASSE mat! Med pai til dessert, og da snakker jeg mange forskjellige paier. Vi var ca 15 stykker, og Thanksgiving er virkelig en tradisjon som er verdt aa dra med til Norge, handler bare om masse familietid :) Dagen etter kalles blackfriday, da er det salg i butikkene, og jeg kjoepte julepresanger, og nytt kamera, Canon G12! Super fornoeyd med det saa lang...

Kisses, Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar