onsdag 23. mars 2011

sweet 18!

Denne helgen fylte jeg 18 år her i USA, men overraskende nok var det utrolig bra! Gruet meg litt til denne bursdagen p.g.a at jeg var her, men kunne ikke ønsket meg en bedre bursdagshelg. På fredag tok familien meg med på en resturant i Madison, og vi spiste en kjempe fin middag, og etter det var det enstemmig om at vi skulle ta turen til coldstone for dessert. Det var kjempe koselig at både storesøsknene mine kom bort for å feire med oss. Så det var en veldig vellyket kveld.

På lørdag var det bursdag og bursdagsfeiring, det kom vel ca. 10 jenter, og vi feiret med brus, masse amt og film, Easy A, den anbefales for folk på min alder altså, kjempe morsom film. Feiringen varte til i 6 timer, og den var veldig bra, fikk også masse fine gaver fra alle sammen. Og gjett hva, jeg skal til FLORIDA, Orlando i springbreal neste uke, med familien. Gleder meg som en liten unge! Vi drar sammen med naboene, og blir der fra mandag til lørdag. Jippi! Og på søndag hadde vi konsert med koret, er ikke så mye og si om den, det var helt greit.

Også idag dro jeg på shopping med familien og naboene, og kjøpte noen sandaler og diverse softball ting. Jeg skal fortelle om softballen i neste innlegg.

Kisses, Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar