onsdag 2. mars 2011

seksten

I går var jeg og solgte noe som heter hot shots på basketball kampen til inntekt for seniorenes klassetur, hot shots er billetter du kan kjøpe og sette navnet på deg selv eller hvem du vil og hvs du blir trekt i pausen, så skal du ut på banen og skyte på kurven fra fsrkjellige plasser ( vet ikke så mye om basketball), og hvis du treffer vinner du forskjellige ting i kiosken. Som den selgeren jeg er solgte vi for nesten 40 dollar, og en billett koster 50 cent, så solgte en del!

Idag har jeg jo som alltid vært på skolen, og strøkket på nok en matte prøve... Skjønner ikke hvordan det går an å ha A i alle andre fag og være så dårlig i matte. vel vel, det går nok seg til. Etter skolen sov jeg litt, også gikk jeg ut i det fine vår været og spilte litt basketball med lillesøstra mi, og hun lærte meg og skyte osv.

Jeg er lat og gidder ikke å ta spennende bilder, men Photo Booth er gøy!

Idag fant jeg ut at jeg har bare sånn ca 16 uker igjen her, så er det hjem!!! Gleder meg til å se alle de fine fjesa deres igjen.

Kisses, Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar