onsdag 4. mai 2011

Long time, no see!

Vel, jeg har ikke blogget på over 1 1/2 måned, mest fordi jeg har ikke hatt lyst, men også pga jeg har vært opptatt med å ha det gøy. Jeg spiller nå softball hver eneste dag og jeg må si det kommer seg, jeg har nå fått en run/ poeng i de to siste kampene, som er veldig bra, og outfield går også veldig bra ( outfield er en plass på banen, når laget ditt ikke skal slå med balltreet). Jeg trives ihvertfall utrolig godt for tiden, og synes det er sykt at det er 7 uker til dette eventyret er slutt og jeg drar hjem til norske rutiner igjen.



Vi hadde Prom/ball på lørdag, som var veldig gøy, spesielt og se alle sammen i de utrolig fine kjolene sine, og bare være sammen med mine bestevenner hele kvelden. Etter vi dro fra prom tok vi turen videre til en venn av meg og så film, og ble der til alt for sent, siden jeg måtte opp tidlig på søndag. For på søndag var det mor og datter banket, noe som var spennende å få oppleve, og veldig koselig, siden alle senior jentene og deres mødre ble hedret osv.

Kisses, Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar