torsdag 21. oktober 2010

Trouble sleeping


Som overskriften kanskje gir et hint om, jeg har veldig problemer med aa sove for tiden. Og naa i dette oeyeblikket er kl 00.00 her, som betyr at jeg burde ha sovnet for 1 time siden, helst 2 timer siden forsovet! Saa dette er egentlig et random innlegg fordi jeg kjeder meg...

Jeg har det veldig bra for tiden, foeler paa en maate at jeg har akseptert savnet av Norge, Risoer, venner, familie og alt det kjente. Jeg er innstilt paa at savnet kommer her og der, og da maa jeg nesten bare takle det! Er vel ikke saa rart at jeg savner, med de nydelige vennene og den fantastiske familien jeg har?!

"kunsten å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle"

Jeg maa ogsaa nevne naar jeg snakker om savn, at jeg hadde nok aldri faatt til aa vaere her uten Anne Cathrine Helle. Soetere, snillere, penere og morsomere person skal du lete lenge etter. Saa for aa si det saann minne hun meg masse om dere som jeg etterlot i Norge.

Kisses, Maja

1 kommentar:

  1. Aaaw, tusen takk, Maja <3 må nesten si det samme om deg da :-) Du er tross alt den jeg ler mest med her borte ;p <3<3<3<3<3

    SvarSlett