onsdag 20. oktober 2010

There's a party in the USA...


... Eller ikke. ehm, naa har JV-volleyballen sluttet saa det betyr at jeg endelig ikke er paa skolen til langt paa kveld, siden jeg ikke har planer om aa "tryout" for basketballen. Grunnen til at jeg ikke kjoerer basketball er fordi de tar det saa sykt serioest her og jeg hadde sannsynligvis ikke faatt spille i det hele tatt, og gidder ikke bruke aaret mitt her til aa sitte paa benken!

Jeg leser utrolig mye boeker her borte, og en av de jeg leser naa er en bok jeg har hatt lyst til aa lese lenge; To kill a mockingbird. Jeg tror jeg har til naa lest rundt syv boeker og elsker at jeg kunne velge et fag som litteratur her, finnes ikke bedre enn aa sitte i et stille rom med en god bo i fanget!

Jeg var jo i Chicago for litt siden, og idag meldte jeg meg paa en ny tur, den gaar til Mall Of America. Det betyr at da kommer pengene til aa brenne i lomma. Satser paa aa faa kjoept meg en Canada Goose jakke, som passer fint til UGG'sa mine. For fytti katta, det kan bli - 40 grader her!! Saa her maa det gode klaer til for aa overleve vinteren.

I dag i syv tiden dro jeg paa varsity-volleyballkamp, det er om aa gjoere aa komme til State naa, saa GO EAGLES! Er utrolig goey aa dra paa kamp pga folka som drar den helt ut og kler seg crazy. Jeg stilte opp i ordinaer lilla Barneveld Eagles tee som jeg fikk paa senior kvelden, den kvelden fikk jeg ogsaa en soet ramme med bilde av seniorene paa volleyballen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar