lørdag 30. oktober 2010

Helg

Denne uka har jeg ikke gjort saa mye som er verdt aa blogge, har for det meste vaert skole og saanne kjedelige ting... Men jeg hadde final Exam i Multi Cultural Lit, noe som er sykt trist, siden det betyr at jeg er ferdig med det faget. Jeg elsker det faget, og har lest mange gode boeker der, men skal ihvertfall ha nesten det samme naa, skal ha European Lit, som betyr boeker fra gode gamle Europa, fortsatt med den beste laereren: Mrs. Bosch! yay. For my final exam bakte jeg cookies, rettere sagt Native American Cookies, og holdt foredrag om Native American culture. Foelte deg gikk ganske bra, saa satser paa en god karakter! Hadde ogsaa tentamen i engelsk, siden jeg er ferdig med halvparten av engelsk pensumet, og det var ganske lame for aa vaere helt aerlig! Men satser paa at det ogsaa gikk bra.

Idag, altsaa fredag, har jeg hatt halv dag paa skolen, kjempe digg, ogsaa har jeg vaert paa skuespillet. Jeg er frivillig og hjelper til med billetter ogsaa videre. "watch your step, please". Og videre denne helgen er planene som foelger: I morgen tidlig skal jeg til The Shoebox, som er en diger skobutikk ved Madison, men vertsmor og vertsoester. Og etter det skal jeg paa fotball kamp med Kadie, og kommer sikkert til aa fryse raeva av meg, saa da er de hjemmelagde selvbu vottene fra bestemer og UGGsa gode aa ha :) Og soendag er det forestilling igjen. Er ikke helt sikker paa hva som skjer paa loerdag kveld enda, men det finner jeg ut av imorgen, Har nesten litt lyst til aa vaere hjemme med vertsmor og vertsfar og se alle ungene som gaar trick or treat'ing her.

Btw, mangelen paa bilder baade i dette innlegget og paa Facebook skyldes at kamraet mitt er f***a!!! fml

Kisses, Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar