fredag 8. oktober 2010

Oh well


Jeg sitter her og tenker på hva jeg savner, ikke det smarteste jeg har gjort i grunn! Men kom fram til at det er de små hverdagslige tingene jeg savner mest av alt, som å komme hjem til Theo og ha han overbegeistret, og hoppende på fanget. Og savner å ta bussen til gode, gamle Søndeled og sitte i senga til Ine og snakke om alt mellom himmel og jord, mens vi pråver å få gjort noen lekser. Og selvfølgelig middagene som mamma og bestemor lager, kunne gitt mye for et godt, norsk måltid akkurat nå!

Men over til noe gøyere, det er snart Halloween. Og jeg klarer ikke å vente til alle husene er ferdig dekorerte og se alle kostymene! Tok bilde av de gresskarene for en god stund siden, synes jo de var litt kule!

Kisses, Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar