fredag 4. februar 2011

Snowdays

Patetisk hvordan man får fri fra skolen her om det er 20 cm snø som kommer en natt, skaff dere vinterdekk liksom! Så nå har vi hatt fri fra skolen i to dager, og det var utrolig deilig å sove til langt på dagen, og bare daffe forsovet. Hadde en veldig stressende helg med winterball, dogdeball turnering ( er akkurat som i de amerikanske filmene), basketballkamp, mama mia osv. Men det var jo selfølgelig kjempe gøy, men godt å få slappet av litte granne denne uken selvom.

Snowdays betyr forsovet at man bare blir hjemme hele dagen, så alt jeg har gjort er å sitte på dataen og skypet med folk, og sett på en syyykt bra film: Easy A. Den anbefales på det sterkeste, var utrolig vittig. Satt alene og lo meg i hjel. Høres ganske taper ut, men var veldig avslappende. Var utrolig hyggelig å snakke med Madelene igjen også, kjenner at jeg ikke har ledd så mye på leeenge, vi har så lik humor at det er nesten skummelt! Og endelig har jeg fått stipendet, så da måtte jeg jo shoppe litt på asos.com. Så jeg kjøpte fire kjoler, sikkert greit å ha når jeg kommer hjem og skal ut i helgene igjen. Gleder meg. Er bare rundt 140 dager til hjemkomsten og det går fooort. I tilegg er det kun ni dager til jeg reiser til hawaii, det vil si neste lørdag! LML.


Dodgeball laget mitt, med våre drakter. Amerikanere liker å dra den helt ut når vi holder på med lag sport utenom skolen. (Og ja, jeg hadde ikke sort shorts, så måtte kjøre på med kort thights)

Kisse, Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar