tirsdag 8. februar 2011

Bleu

Denne helgen har jeg faktisk brukt på masse lekser. Men jeg var sosial på fredag og hadde besøk av Kami, og vi fortsatte Glee maratonet vårt som vi startet på noen helger siden. Når hun kom gikk vi først på subway og spiste middag, og så gikk vi på bensin stasjonen og kjøpte litt snacks til kvelden og noe å drikke på. Resten av kvelden gikk som sagt til å se på glee, deretter satt vi bare og pratet og hørte på musikk. Så det var utrolig hyggelig.

Søndag begynte med at jeg skypet med mamma og pappa, og fortalte hvor frustrert jeg er over matten her, siden det er på et annet språk og som dere vet suger jeg i matte fra før av, men det gikk seg til etter hvert. Etter dette dro jeg og familien min på Super Bowl party, der det sier seg selv at vi så på superbowl, og THE GREENBAY PACKERS VANT! Altså laget til WI, så da var v blide og fornøyde resten av kvelden. Vi så jo ikke bare på kampen, vi spiste masse mat og desserten også, HALLO jeg er i USA! Og for å gjøre dagen enda mer fulkommen var det en ny episode av Glee på tv etter kampen, love it.

Dette var altså et kort sammendrag av helgen min, men funker fett det!

I dag hadde jeg en prøve i American History, som gikk nokså greit synes jeg, tror nok det blir en tålig god karakter på den, Jeg fikk også vite idag at jeg slipper lekser i to av fagene min som jeg har en av mine yndlingslærere i, Mr. Draper, når jeg drar til Hawaii neste uke. Jeg slipper altså lekser i American History og psykologi. Jippi! Jeg har også snakket med Celine på skype idag, som var super hyggelig!

Kisses, Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar