tirsdag 9. november 2010

stop puting random facts abour yourself in the conversation




I forrige uke hadde jeg to dager fri fra skolen pga koret, og honorschoir. Den ene dagen var det konser for honorschoir og den andre dro Koret og saa paa Opera stykket marriage of figaro, som var paa Italiensk. Jeg likte det faktisk, og det var heller ikke saa dumt aa bruke hele skoledagen paa det ogsaa dra aa spise pizza etterpaa :)

Paa Tirsdag dro jeg og Arianna paa shopping i Madison for aa ha noe aa ha paa oss i operaen, og selvfoelgelig var det en veldig god unnskylding for aa shoppe! kjopte det paa bildet, bortsett fra conversene.

I helgen hadde jeg Besoek av Hilde,en Norsk jente som bor i Illinois. Hadde en sykt koselig helg. Den inneholdt; Family Gamenight med familien til vertsfaren min, basketballkampen til Abigail, spise mexicansk mat paa Pedroes i Madison med venner og familie, Se paa film og spise Ben & Jerry's Cookie dough is og Oreos. Hadde rett og slett en super helg!

La ogsaa til et bilde av noen av de smaatingenejeg har kjoept i det siste :) Elsker Guess lommeboka, min nye forelskelse! Og la selvfoelgelig ut mer bilder paa facebook av helga.

Kisses Maja :)

3 kommentarer:

  1. så mange fine øredobber du har kjøpt! :) Høres ut som at du har det bra der borte ihvertfall.

    :)

    SvarSlett
  2. åhhh SYKT fine de svarte, høye skoa var, sånne vil jeg og haaa :( savner deg, håper du har det megafint og jeg tenker masse på deg tjukka;*

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Iben! Har det veldig bra her :)

    Ja, de er ganske awesome, joda men takk :) Tenker masse paa deg aa feita <3

    SvarSlett